نرم افزار پزشکی سپاس

معرفی جدیدترین نرم افزارهای پزشکی ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی و ...

نرم افزار پزشکی سپاس

معرفی جدیدترین نرم افزارهای پزشکی ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی و ...

مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ برای مراکز رادیولوژی چیست ؟


امروزه تکنولوژی حرف اول را در زندگی روزمره مان می زند ، بطوریکه زندگی همچون زمان قدیم و بدون وجود امکانات رفاهی برایمان سخت شده و در این بین متخصصین در حال اختراعات جدید در زمینه های مختلف از جمله بخش تصویربرداری پزشکی می باشند. بدین منظور شرکت پارس طب نرم افزاری به نام فیلم رادیولوژی PPQ  تولید کرده تا با استفاده از آن مشکلات و هزینه های مراکز تصویربرداری پزشکی تا حد زیادی کاهش یابد. نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  یک نرم افزار کاربردی و مفید در حوزه رادیولوژی است که با استفاده از آن تصاویری همانند ام آر آی ، سی تی اسکن ، رادیوگرافی و ... بدون نیاز به فیلم رادیولوژی و کاغذ و کلیشه با صرف کمترین هزینه قابل ارائه به پزشک و بیماران است.

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  چیست ؟

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  یک نرم افزار کاربردی و اختصاصی مربوط به مراکز رادیولوژی است که با کمک این نرم افزار از تهیه فیلم رادیولوژی و دیگر موارد مشابه رهایی می یابید ، چرا که تصاویر گرفته شده از بیمار پس از ثبت و تایید کارشناس بر روی بارکد دوبعدی یا همان QR Code  ها ارسال می گردد و تمامی تصاویر به کمک نرم افزار بارکد خوان در گوشی موبایل هوشمند ، تبلت و کامپیوتر بصورت آنلاین قابل مشاهده است.

مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ برای مراکز رادیولوژی

حجم پایین و سرعت و کیفیت بالای نمایش تصاویر : همانطور که می دانید بارکدهای دو بعدی قابلیت پاسخ سریع را دارند ، در نتیجه تصاویر بیمار بدون معطلی حتی در سرعت پایین اینترنت قابل مشاهده است. همچنین تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حجم کمی دارند با به کارگیری فیلم رادیولوژی PPQ استورج مراکز تصویر برداری 3 تا 5 سال قابل ارتقا می باشد.

شرایط نگهداری آسان بدور از هر گونه آسیب : از دیگر نکاتی که در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  حائز اهمیت است ، خراب نشدن تصاویر بیمار می باشد. در حقیقت امکان آسیب رسیدن به فیلم رادیولوژی در طول حمل و نقل و یا در انبار داری و یا ایجاد مشکل بر روی سی دی ها و کاغذ ها  بسیار بالاست اما این مشکلات در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  به صفر می رسد ، به دلیل اینکه تصاویر به صورت تحت وب نگهداری می شوند.

تعداد کم تصاویر : از آنجا که در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  تنها تصاویر و کات های مورد نیاز پزشک توسط کارشناس انتخاب و بر روی بارکد بیمار ارسال می گردد ، لذا وقت پزشک جهت مشاهده تصاویر و کات های اضافی که در نرم افزار های مشابه وجود دارد ، هدر نمی رود.

ارسال ریپورت پزشک رادیولوژیست : مراکز تصویر برداری می توانند از قابلیت ارسال جواب بر روی بارکد دوبعدی بیمار بهره مند شوند تا بیمار یا همراه وی حضوری برای دریافت جواب مراجعه نکند. بدین ترتیب با استفاده از این روش تا حد زیادی از هرج و مرج و شلوغی مراکز جلوگیری می گردد.

ادامه مطلب در صفحه مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ برای مراکز رادیولوژی

چگونه از فیلم رادیولوژی PPQ   استفاده کنیم ؟

تمامی تصاویر موجود در بارکد بیمار به کمک گوشی موبایل ، تبلت و کامپیوتر متصل به اینترنت قابل مشاهده است و لازمه مشاهده تصاویر بیمار نرم افزار بارکد خوان است که به صورت رایگان در اینترنت قابل دانلود و نصب است. پس از نصب نرم افزار بارکد خوان ، وارد فضای نرم افزار می شوید و با قرار دادن بارکد بیمار در مقابل دوبین گوشی موبایل ، بارکد بیمار به صورت خودکار اسکن شده و تمامی تصاویر با کیفیت عالی نمایش داده می شوند.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

 

آیا نرم افزار فیلم رادیولوژی در بخش تصویربرداری پزشکی کار آمد است ؟

فیلم رادیولوژِی


امروزه با ابداع انواع روشهای تصویربرداری پزشکی همچون رادیولوژی ، ام آر آی ، سی تی اسکن ، ماموگرافی و ... که با عنوان تصویربرداری تشخیصی شناخته می شوند ، دنیای پزشکی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است ، به این دلیل که در گذشته برای تشخیص بیماری ها فقط از طریق بازدید بدنی و با ایجاد جراحت قادر به شناسایی بیماری ها بودند ، اما امروزه به کمک اشعه ایکس به راحتی قادر به مشاهده اجزای داخلی بدن بیمار هستند و با این روش به سرعت و بدون اتلاف وقت می توانند نسبت به تشخیص و درمان بیماری ها در سریع ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

در این میان نرم افزاری با نام نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  به دنیای پزشکی ورود کرده که با کمک آن ، پزشکان و بیماران از فیلم رادیولوژی رهایی یابند چرا که در این نرم افزار جامع و کاربردی ، بارکد دوبعدی یا QR Code  جایگزین فیلم رادیولوژی شده است و با توجه به این که نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  تحت وب بوده ، لذا تمامی تصاویر بیمار به راحتی و بدون کوچکترین معطلی در هر زمان و مکان با گوشی هوشمند قابل دسترسی و مشاهده است. در ادامه با نرم افزار فیلم رادیولوژی بیشتر آشنا خواهیم شد.

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  چیست ؟

همانطور که در بالا اشاره شد نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  یک نرم افزار تحت وب بوده و به طور اختصاصی برای مراکز تصویر برداری پزشکی ابداع شده است و در بخش هایی نظیر ام آر آی ، سی تی اسکن ، رادیوگرافی ، ماموگرافی و... قابل استفاده است. در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  از QR Code  ها و یا همان بارکد های دو بعدی استفاده شده است که بعنوان یک جایگزین فیلم رادیولوژی بوده و بدین ترتیب با حذف فیلم رادیولوژی قادر به حل مشکلاتی همچون هزینه بالای خرید فیلم رادیولوژی ، پاره شدن و یا گم شدن عکس ها ، کیفیت پایین چاپ تصاویر بر روی کاغذ و ... در مراکز رادیولوژی می باشد.

افزون بر این تمامی تصاویر بیمار با کیفیت بالا در گوشی موبایل ، تبلت و یا کامپیوتر به واسطه نرم افزار بارکد خوان قابل مشاهده است و در واقع نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  همانند یک پرینتر مجازی عمل کرده و به صورت مستقیم به سیستم مورد نظر ( مدالیته ام آر آی ، رادیولوژی ، سی تی اسکن ) متصل شده و تصاویر را به صورت یک  QR Code   به چاپگر شبکه ارائه می دهد و در نهایت QR Code  روی کارت چاپ شده و به بیمار تحویل داده می شود.

از مزایای قابل ذکر نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  می توان به موارد زیر اشاره کرد :

-          قابلیت نمایش تصاویر بیمار در گوشی موبایل ، تبلت و یا کامپیوتر  با سرعت بالا و بدون معطلی حتی در سرعت پایین اینترنت .

-          محیط داخلی نرم افزار بدون پیچیدگی و قابل استفاده راحت برای عموم .

-          جایگزین مناسب برای سی دی ها ، کاغذ های چاپی و فیلم رادیولوژی .

-          قابلیت ارسال جواب بیمار بر روی QR Code  بیمار پس از آماده شدن و جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان در مراکز تصویر برداری .

-          امنیت ، سرعت و دقت قابل توجه درن برنامه و حفظ اطلاعات بیماران در فضایی امن .

ادامه مطلب در صفحه آیا نرم افزار فیلم رادیولوژی در بخش تصویربرداری پزشکی کارآمد است ؟

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92