نرم افزار پزشکی سپاس

معرفی جدیدترین نرم افزارهای پزشکی ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی و ...

نرم افزار پزشکی سپاس

معرفی جدیدترین نرم افزارهای پزشکی ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی و ...

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت


در صورتی که به مطب پزشکی مراجعه کرده باشید ، احتمالا دفتر و یا سالنامه هایی که برای نوبتدهی دارند ، دیده اید که همه ساله به منظور نوبت دادن برای سال جدید یک دفتر نو یا سالنامه جدید تهیه می شود که البته این دفترها بسیار شلوغ و در هم است. اما از آنجا که با گذر زمان ، پیشرفت های زیادی را در همه رشته ها شاهدی هستیم ، شاخه پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بدین منظور نرم افزاری به جامعه پزشکی ارائه شده که جایگزین این دفترها یا سررسیدهای نوبتدهی هستند ، به نام نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت که در ادامه به توضیح درباره این نرم افزار می پردازیم.

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت یک نرم افزار مطب است که به منظور نوبت دادن مخصوص پزشک و منشی طراحی شده ، با این تفاوت که قابلیت ثبت نوبت به صورت الکترونیک و تحت وب از طریق گوشی موبایل ، کامپیوتر و تبلت را دارد. نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت بر خلاف نرم افزارهای نوبتدهی آنلاین برای نوبت دادن به بیماران توسط خودشان ابداع نشده ، بلکه مناسب استفاده برای پزشک و منشی می باشد که بدین منظور منشی مطب می تواند با استفاده از سالنامه الکترونیک سلامت در هر زمان و مکان بدون محدودیت برای مراجعه کنندگان نوبت رزرو کند ، نوبت مراجعه کنندگان را جابجا و یا کنسل کند و یا از نوبت های ثبت شده روزهای آینده مطلع شود.

بدین ترتیب تمامی این کارها به راحتی و بدون داشتن پیش زمینه قابل انجام است و در واقع محیط نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به گونه ای طراحی شده که بسیار ساده ، آسان و بدون پیچیدگی می باشد تا تمامی افراد قادر باشند از آن استفاده نمایند. افزون بر این نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت سپاس ، مناسب استفاده در تمامی کلینیک ها و مطب ها ، درمانگاه ها و حتی آرایشگاه ها و کلیه مراکزی که نیاز به نوبتدهی مجدد دارند ، می باشد. از آنجا که نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت تحت وب بوده ، لذا به راحتی در هر مکانی و هر زمانی قابل  استفاده است و برای پزشکانی که دارای دو یا چند مطب می باشند ، بسیار کاربردی است تا از نوبتدهی همه مطب های خود اطلاع داشته باشد.

مزایای نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت

از مزایای نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت پنل کاربری آسان مناسب استفاده عموم و امکان نوبتدهی بینهایت است که بدین منظور ، شما می توانید در یک روز بدون محدودیت در تعداد افراد ، نوبت رزرو کنید. همچنین مزیت بعدی نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، قابلیت استفاده از این نرم افزار توسط چند کاربر حتی به صورت همزمان و بدون ایجاد تداخلی و مشکل در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت است.

از طرف دیگر با نرم افزار سالنامه الکترونیک سپاس قادر خواهید بود پس از ثبت نوبت برای مراجعه کننده ، بلافاصله به صورت خودکار از طریق نرم افزار ، پیامک یاد آوری نوبت مراجعه کننده به همراه روز تاریخ و ساعت نوبت بعدی ارسال نمایید. همچنین در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت می توانید روزهای تعطیلی مطب و یا تعطیلات رسمی را تعریف نمایید تا با این روش دیگر اشتباهی هنگام ثبت نوبت برای مراجعه کننده رخ ندهد. البته ناگفته نماند که امنیت درون برنامه بالاست و اطلاعات مراجعه کنندگان محفوظ خواهد ماند و از دیگر مزیت های گفتنی نرم افزار امکان ارسال لینک پرداخت برای مراجعه کنندگان جهت پرداخت درون برنامه ای و ورود مستقیم به صفحه بانک جهت پرداخت هزینه های پرداختی به منظور صرفه جویی در زمان برای بیمار و جلوگیری از شلوغی در مطب برای پرداخت حضوری می باشد.

چگونه از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت استفاده کنیم ؟

با ورود به صفحه نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، اولین منوی پیش روی شما پیشخوان و ثبت نوبت است که منوی ثبت نوبت دارای زیر شاخه های نوبت های گرفته شده ، نوبت روزهای جاری ، ثبت نوبت و در آخر جستجوی بیمار می باشد. ازین رو در منوی نوبت های گرفته شده می توانید با جستجوی تاریخ مد نظر فقط نوبت هایی که در آن روز ثبت شده است را مشاهده نمایید و همچنین در نوبت روزهای جاری می توانید با جستجوی تاریخ مد نظر تمامی نوبت ها از جمله نوبت های ثبت شده و نوبت های خالی را مشاهده کنید. از سوی دیگر منوی ثبت نوبت مختص نوبتدهی برای مراجعه کننده است که با ورود به آن با انتخاب روز و ساعت مورد نظر می توانید برای مراجعه کنندگان نوبت ثبت نمایید و در آخر جستجوی بیمار را دارید که با جستجوی نام و نام خانوادگی مراجعه کننده و یا  شماره تماس فرد نوبت های رزرو شده مربوط به او قابل نمایش است.

نرم افزار پزشکی سپاس 92