نرم افزار پزشکی سپاس

معرفی جدیدترین نرم افزارهای پزشکی ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی و ...

نرم افزار پزشکی سپاس

معرفی جدیدترین نرم افزارهای پزشکی ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی و ...

نمایندگی فروش فیلم رادیولوژی PPQ


با افزایش قیمت های جهانی نظیر فلز نقره و نظر به اینکه فلز نقره در تولید فیلم رادیولوژی استفاده می شود ، قیمت فیلم رادیولوژی هم بسیار بالا رفته ، لذا بسیاری از مراکز تصویر برداری پزشکی به دلیل هزینه بالا و بصرفه نبودن قیمت فیلم رادیولوژی برای مراکزشان از خرید فیلم رادیولوژی صرف نظر کرده و به دنبال نرم افزاری مناسب به عنوان جایگزین فیلم رادیولوژی هستند. نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یکی از نرم افزارهای کاربردی در این زمینه است که قابلیت نمایش تصاویر رادیولوژی در گوشی موبایل هوشمند و کامپیوتر را بصورت تحت وب و با کیفیت بالا دارد. در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

فیلم رادیولوژی PPQ چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه ها و نرم افزارهای جدید در تمامی حوزه ها خصوصا پزشکی و تصویر برداری پزشکی که برای بالا بردن سرعت و دقت انجام کارها ابداع شده اند ، نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یکی از این گزینه ها است که با هدف کاهش هزینه های اساسی مراکز تصویر برداری و عدم نیاز به فیلم رادیولوژی برای ارائه به بیماران ابداع شده است. در این نرم افزار کیو آر کد یا بارکد دوبعدی جایگزین فیلم رادیولوژی شده به شکلی که تمامی تصاویر تنها با اسکن بارکد دوبعدی بیمار از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوتر قابل نمایش می شوند.

 لازم به ذکر است که در این نرم افزار از جدید ترین متدهای روز دنیا جهت سرعت بخشیدن در نمایش تصاویر رادیولوژی و ارائه تصاویر با کیفیت بالا مطابق با خروجی مدالیته انجام خدمات نظیر ام آر آی استفاده شده است. افزون بر این با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ بسیاری از مشکلات همچون گم شدن تصاویر بیمار ، کیفیت پایین چاپ ، هزینه های مربوط به چاپ کاغذ و کلیشه ، مشکلات شرایط نگهداری فیلم رادیولوژی نظیر دما و رطوبت مناسب و هزینه های بالای خرید فیلم رادیولوژی حل شده است.

نمایندگی فروش فیلم رادیولوژی PPQ

به دلیل قیمت بالای فیلم رادیولوژی امروزه اکثر مراکز به سمت دیجیتالی شدن تصاویر رادیولوژی بیماران رفته اند چرا که قیمت فیلم رادیولوژی با افزایش روز افزون نرخ ارز برای مراکز تصویر برداری چندان بصرفه نمی باشد و بهترین راه حل ، استفاده از نرم افزارهای جایگزین فیلم رادیولوژی همچون فیلم رادیولوژی PPQ می باشد. بدین جهت شرکت پارس طب گیلان نمایندگی انحصاری فروش نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار می توانید با شماره های 09111366703 و 01332006295 با ما در ارتباط باشید .

روش کار نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به چه صورت است ؟

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به گونه ای طراحی شده که تنها تصاویر مورد نیاز پزشک در آن قابل مشاهده است به صورتی که کارشناس مربوطه پس از اتمام تصویربرداری ، قبل از چاپ تصاویر آنها را انتخاب کرده و به بارکد دوبعدی بیمار ارسال می کند و به این شکل از ورود تصاویر هجو و اضافه به بارکد بیمار جلوگیری شده و وقت پزشک معالج بیش از پیش گرفته نمی شود. جهت مشاهده تصاویر کافیست از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر نرم افزار بارکد خوان را دانلود کرده سپس با ورود به نرم افزار ، بارکد بیمار را اسکن نمایید حال تمامی تصاویر با کیفیت بالا به صورت تحت وب بدون معطلی در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ قابل مشاهده است.

جالب است بدانید که برای مشاهده تصاویر هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی ندارید و تنها با در اختیار داشتن بارکد تصاویر می توانید آنها را در کسری از ثانیه مشاهده نمایید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد